הצלחות במניעת פיטורי עובדים לאחר ייצוג בשימוע

משרד עורכי דין איריס אלמוג

מאת: עו"ד איריס אלמוג

משרדנו מלווה עובדים רבים בהליכי שימוע, משלב הזימון לשימוע ועד מתן ההחלטה

לזכות משרדנו מספר לא מבוטל של הצלחות במניעת פיטורי עובדים לאחר ייצוג מוצלח בשימוע.

כך למשל,  משרדנו ייצג לאחרונה עובד הקרוב לגיל פרישה שזומן לשימוע לאחר 20 שנות עבודה מן הטעם כי נוכח צמצומים משרתו בוטלה.  השימוע בוצע בשיחת ועידה מול המעסיק באנגליה, במסגרתה משרדנו טען כי בניגוד להצגת הדברים, השירות של העובד נותר חיוני גם אם יש צמצום בפעילות. מעבר לכך, הסביר משרדנו את הקושי בסיום העסקה של עובד מבוגר כשהמשמעות תהיה פליטתו ממעגל התעסוקה. משרדנו הגיש טיעונים בכתב ובעל פה כנגד הפיטורים.  בסופו של דבר, הוחלט כי אין צורך בביטול המשרה והוחלט כי העובד ימשיך לעבוד כרגיל.

  מקרה נוסף נוגע לזימונה לשימוע של עובדת שהועסקה מעל 15 שנה בחברת נדלן גדולה, כשבזימון לשימוע לראשונה הועלו טענות כנגד העובדת, אשר זכתה מאז ומעולם למשובים טובים. משרדנו הציג טיעונים בכתב ובעל פה, במסגרתם שיקף למעסיק כי לטענותיו אין כל יסוד, ומדובר בשיקולים זרים שחברו להחלטת הפיטורים. גם כאן הוחלט על השארת העובדת בעבודה.

 במקרה אחר משרדנו ייצג עובד אשר זומן לשימוע עקב האשמת שווא של הטרדה מינית באמצעות "מבטים". משרדנו הגן באופן נחרץ על העובד, אשר לא הייתה כל תלונה כנגדו אלא מעסיקו החליט לפרש פרשנות שגויה את מבטיו. גם לאחר ייצוג העובד בשימוע, והסבר למעסיק על חומרת מעשיו,  הוחלט על המשך העסקתו. בכל אחד מהמקרים המתוארים, לו היה העובד/ת לא מיוצגים בשימוע, סביר להניח שהיו מאבדים את מקום עבודתם. מעבר להיות מקום העבודה מקור כלכלי לפרנסה, מקום העבודה הינו מקום של סיפוק אישי וחיוניות, על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בעובדים מבוגרים לפני גיל פרישה.

לתיאום פגישה חייג עכשיו 037514538 וניצור קשר מיידי , או שלח פניה בטופס המצורף

צור קשר לתיאום פגישה